Spam jak nepřivolávat, nepřijímat a nerozesílat nevyžádanou poštu

Kniha je určena pro více skupin čtenářů od široké veřejnosti, přes firmy, až po webmastery a jiné profesionály v oblasti ICT. Nabízí pohled nejen z hlediska informačních a komunikačních technologií, ale i z hlediska marketingově-psychologického, s eticko-morálními vsuvkami. Obsahuje konkrétní návody...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Adámek, Martin
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2008
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-2638-0
978-80-247-6310-1
Physical Description: 1 online zdroj (168 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 02055nam a2200265 i 4500
001 bkp5369
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2008 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-2638-0  |c 99 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-6310-1  |c 174 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Adámek, Martin 
245 1 0 |a Spam  |b jak nepřivolávat, nepřijímat a nerozesílat nevyžádanou poštu  |c Martin Adámek 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2008 
300 |a 1 online zdroj (168 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Kniha je určena pro více skupin čtenářů od široké veřejnosti, přes firmy, až po webmastery a jiné profesionály v oblasti ICT. Nabízí pohled nejen z hlediska informačních a komunikačních technologií, ale i z hlediska marketingově-psychologického, s eticko-morálními vsuvkami. Obsahuje konkrétní návody a rady, jak svým chováním nezvyšovat objem spamu ve své schránce; jak psát osobní zprávy, aby nevypadaly jako spam; a jak firmy mohou eticky a legálně oslovovat své stálé i potenciální zákazníky. Součástí je okomentovaný přehled způsobů, jakými lze e-mailové adresy ochránit při jejich zveřejňování na webu, při dodržení zásad validity a přístupnosti stránek. Na něj navazuje obecný přehled nejrozšířenějších antispamových řešení, i s jejich výhodami a nevýhodami. Zmíněny jsou právní aspekty spamové problematiky, s úvahami o morální hranici mezi spamem a přijatelnou reklamou. Text odhaluje i některé vnitřní principy používané pro šíření spamu, a obsahuje i úvahy o budoucím vývoji. 
650 0 4 |a Internet, komunikace, sítě 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/spam-1720/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID