Začněte s PROČ Jak vůdčí osobnosti inspirují k činům

Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři Wrightové. Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily svět, Sinek zjistil, že všichni uvažovali, jed...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Simon, Sinek
Format: eBook
Language: Czech
Published: Jan Melvil Publishing 2013
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-87270-55-4
978-80-87270-58-5
Physical Description: 1 online zdroj (256 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 03432nam a2200265 i 4500
001 bkp526623898
003 CZ-prgp
005 20201113183143.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 201113s2013 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-87270-55-4  |c 299 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-87270-58-5  |c 259 Kč  |q (online ; epub) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Simon, Sinek 
245 1 0 |a Začněte s PROČ  |b Jak vůdčí osobnosti inspirují k činům  |c Sinek Simon 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Jan Melvil Publishing  |c 2013 
300 |a 1 online zdroj (256 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři Wrightové. Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily svět, Sinek zjistil, že všichni uvažovali, jednali a komunikovali přesně stejným způsobem - vždy začali s otázkou PROČ a až poté řešili, JAK a CO zrealizovat. Autor tento model nazývá zlatý kruh. - Každá organizace umí vysvětlit, CO dělá. - Některé umějí vysvětlit, i JAK to dělají. - Ale jen málo z nich dokáže formulovat, PROČ to dělají. Za PROČ se přitom nepovažují peníze nebo zisk, to jsou vždy jen výsledky. Osobnosti a firmy, které znají své PROČ, nepotřebují manipulovat - ony inspirují. Lidé je následují ne proto, že musejí, ale protože sami chtějí. Zaměstnance jejich práce těší, spatřují v ní smysl, mají zázemí a hrdost. Zákazníci jsou loajální, ochotni poskytnout podporu i v těžkých časech, imunní vůči manipulacím ostatních. Začněte s PROČ je kniha pro čtenáře, kteří sami podnikají, budují, vedou či teprve plánují, že se do něčeho pustí. Pokud principy zlatého kruhu správně uplatníte, stanete se sami přínosem pro malé i velké podniky, neziskové organizace i politické strany. Takže, proč vaše společnost vůbec existuje? Zdánlivě jednoduchá otázka... ale pokud si na ni umíte odpovědět, změní vše. "...Mezi opakovaným nákupem a loajalitou je velký rozdíl. Opakovaný nákup znamená, že si u vás někdo něco koupí vícekrát. Loajalita znamená, že jsou lidé ochotni se vzdát lepšího produktu nebo lepší ceny, aby mohli opět koupit u vás. Loajální zákazníci se mnohdy ani neobtěžují tím, aby zkoumali, zda konkurence nemá lepší podmínky..." Sami si můžete lehce dosadit společnosti, které takto fungují - Apple, Southwest Airlines, Harley-Davidson... Sinek však jen nepopisuje postup těch úspěšných, na jiných studiích vysvětluje příčiny pádu dříve mnoho let úspěšného kolosu Wal-Mart nebo také neúspěch mp3 přehrávačů Dell. Zkrátka, nelze jen opsat postupy někoho jiného a aplikovat je na vlastní podnik. Bez jasného PROČ nelze zvítězit. Tato kniha je určena všem, kteří chtějí inspirovat ostatní, nebo kteří chtějí najít někoho, kdo bude inspirovat je. 
650 0 4 |a Podnikání a management 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/zacnete-s-proc-6913/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID