Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku

V publikaci je představen model podniku, který dává do souvislosti kvalitu produktu (včetně spokojenosti zákazníka), kvalitu řízení, výkonnost a konkurenceschopnost podniku. Jednotlivé veličiny (faktory) v modelu byly podrobeny výzkumu a ze statistického hlediska byl zkoumán jejich vzájemný vztah. Z...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Milan, Sedláček
Other Authors: Suchánek Petr, Králová Maria, Marinič Peter, Pokorná Jana, Rešlová Martina, Richter Jiří
Format: eBook
Language: Czech
Published: Masarykova univerzita 2013
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-210-6627-4
978-80-210-8177-2
Physical Description: 1 online zdroj (147 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 02633nam a2200337 i 4500
001 bkp526479906
003 CZ-prgp
005 20190819124056.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 190819s2013 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-210-6627-4  |c 250 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-210-8177-2  |c 213 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Milan, Sedláček 
245 1 0 |a Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku  |c Sedláček Milan, Suchánek Petr, Králová Maria, Marinič Peter, Pokorná Jana, Rešlová Martina, Richter Jiří 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Masarykova univerzita  |c 2013 
300 |a 1 online zdroj (147 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a V publikaci je představen model podniku, který dává do souvislosti kvalitu produktu (včetně spokojenosti zákazníka), kvalitu řízení, výkonnost a konkurenceschopnost podniku. Jednotlivé veličiny (faktory) v modelu byly podrobeny výzkumu a ze statistického hlediska byl zkoumán jejich vzájemný vztah. Zároveň byl zkoumán (paralelně) vztah systému řízení kvality, výkonnosti, systémů nákladů kvality a certifikátů. Ze statistického hlediska se podařilo potvrdit vazbu a vzájemnou souvislost dílčích veličin (faktorů) v modelu. Provedené výzkumy osvětlily množství problémů spojených s kvalitou produktu, spokojenosti zákazníka, výkonnosti podniku i systémy řízení kvality (včetně řízení nákladů spojených s kvalitou a certifikací), řada otázek však zůstala nezodpovězena a vznikla řada otázek dalších. Uvedený model vlivu kvality produktu a systému řízení kvality na výkonnost podniku bude vhodné dále rozšířit, prohloubit a modifikovat. Také bude vhodné posuzovat výkonnost dynamicky, tzn. zkoumat a zvažovat dopad kvality produktu i systému řízení kvality na budoucí výkonnost podniku. Nabízí se přitom tuto budoucí výkonnost posuzovat kvalitativně, tzn. odhadovat (určovat), zda např. poroste, bude stagnovat anebo klesat. 
650 0 4 |a Podnikání a management 
700 1 |a Suchánek Petr 
700 1 |a Králová Maria 
700 1 |a Marinič Peter 
700 1 |a Pokorná Jana 
700 1 |a Rešlová Martina 
700 1 |a Richter Jiří 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/vliv-kvality-na-vykonnost-a-konkurenceschopnost-podniku-5260/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID