Učit se být učitelem
Cílem knihy je přispět k diskusi o žádoucí podobě učitelského vzdělání. Kniha představuje texty autorů, kteří se dlouhodobě zabývají otázkami učitelské profese a učitelského vzdělávání v kontextu filosofie a sociologie výchovy, vysokoškolské didaktiky, osobnostně sociálního rozvoje i samotné pedeuto...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | eBook |
Language: | Czech |
Published: |
Karolinum
2017
|
Edition: | 1. elektronické vydání |
Subjects: | |
ISBN: | 978-80-246-3465-4 978-80-246-3493-7 |
Physical Description: | 1 online zdroj (172 stran) |
LEADER | 01957nam a2200265 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | bkp526430661 | ||
003 | CZ-prgp | ||
005 | 20201202152049.0 | ||
006 | m-----o--d-------- | ||
007 | cr cn | ||
008 | 201202s2017 xr 000 0 cze | ||
020 | |a 978-80-246-3465-4 |c 220 Kč |q (print) | ||
020 | |a 978-80-246-3493-7 |c 150 Kč |q (online ; pdf) | ||
040 | |a Grada |b cze |e rda | ||
100 | 1 | |a Strouhal, Martin, (ed.) | |
245 | 1 | 0 | |a Učit se být učitelem |c (ed.) Strouhal Martin |
250 | |a 1. elektronické vydání | ||
264 | 1 | |b Karolinum |c 2017 | |
300 | |a 1 online zdroj (172 stran) | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a počítač |b c |2 rdamedia | ||
338 | |a online zdroj |b cr |2 rdacarrier | ||
520 | 3 | |a Cílem knihy je přispět k diskusi o žádoucí podobě učitelského vzdělání. Kniha představuje texty autorů, kteří se dlouhodobě zabývají otázkami učitelské profese a učitelského vzdělávání v kontextu filosofie a sociologie výchovy, vysokoškolské didaktiky, osobnostně sociálního rozvoje i samotné pedeutologie. V pluralitě uvedených perspektiv autoři diskutují o následujících tematických okruzích: důsledky absence ideje vzdělanosti pro univerzitní provoz a učitelskou přípravu; význam filosofického vzdělání budoucích učitelů; vztah akademického a kompetenčního diskursu a problematické důsledky procesu masifikace vzdělávání a neoliberální rétoriky; různé podoby vztahu mezi teorií a praxí v kontextu vyučování pedagogiky a psychologie na fakultách připravujících budoucí učitele; perspektivy vysokoškolské didaktiky; problematika profesních kompetencí vzdělavatelů budoucích učitelů s využitím konceptu "učitele v roli modelu". | |
650 | 0 | 4 | |a Didaktika |
856 | 4 | 0 | |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/ucit-se-byt-ucitelem-7083/ |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID |