Učit se být učitelem

Cílem knihy je přispět k diskusi o žádoucí podobě učitelského vzdělání. Kniha představuje texty autorů, kteří se dlouhodobě zabývají otázkami učitelské profese a učitelského vzdělávání v kontextu filosofie a sociologie výchovy, vysokoškolské didaktiky, osobnostně sociálního rozvoje i samotné pedeuto...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Strouhal, Martin, (ed.)
Format: eBook
Language: Czech
Published: Karolinum 2017
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-246-3465-4
978-80-246-3493-7
Physical Description: 1 online zdroj (172 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 01957nam a2200265 i 4500
001 bkp526430661
003 CZ-prgp
005 20201202152049.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 201202s2017 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-246-3465-4  |c 220 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-246-3493-7  |c 150 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Strouhal, Martin, (ed.) 
245 1 0 |a Učit se být učitelem  |c (ed.) Strouhal Martin 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Karolinum  |c 2017 
300 |a 1 online zdroj (172 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Cílem knihy je přispět k diskusi o žádoucí podobě učitelského vzdělání. Kniha představuje texty autorů, kteří se dlouhodobě zabývají otázkami učitelské profese a učitelského vzdělávání v kontextu filosofie a sociologie výchovy, vysokoškolské didaktiky, osobnostně sociálního rozvoje i samotné pedeutologie. V pluralitě uvedených perspektiv autoři diskutují o následujících tematických okruzích: důsledky absence ideje vzdělanosti pro univerzitní provoz a učitelskou přípravu; význam filosofického vzdělání budoucích učitelů; vztah akademického a kompetenčního diskursu a problematické důsledky procesu masifikace vzdělávání a neoliberální rétoriky; různé podoby vztahu mezi teorií a praxí v kontextu vyučování pedagogiky a psychologie na fakultách připravujících budoucí učitele; perspektivy vysokoškolské didaktiky; problematika profesních kompetencí vzdělavatelů budoucích učitelů s využitím konceptu "učitele v roli modelu". 
650 0 4 |a Didaktika 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/ucit-se-byt-ucitelem-7083/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID