Ekonomika kultury

"Publikace představuje specifika ekonomického fungování kulturních institucí. V úvodu shrnuje základní principy trhu s kulturními statky a službami a popisuje různé strategie jejich financování. V dalších kapitolách autor analyzuje jednotlivá odvětví kultury a ukazuje, jak se přizpůsobují aktuá...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: František, Svoboda
Other Authors: Škarabelová Simona
Format: eBook
Language: Czech
Published: Masarykova univerzita 2024
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-210-9633-2
978-80-280-0530-6
Physical Description: 1 online zdroj (283 stran)

Cover

Table of contents

Description
Summary: "Publikace představuje specifika ekonomického fungování kulturních institucí. V úvodu shrnuje základní principy trhu s kulturními statky a službami a popisuje různé strategie jejich financování. V dalších kapitolách autor analyzuje jednotlivá odvětví kultury a ukazuje, jak se přizpůsobují aktuálním hospodářským podmínkám a legislativním rámcům. Závěrečná část je věnována managementu a marketingu kulturních institucí. Učební text slouží jako ucelený průvodce ekonomikou kultury a bude cenný nejen pro studenty arts managementu, ale pro každého, kdo se zajímá o management kultury a umění."
ISBN: 978-80-210-9633-2
978-80-280-0530-6