Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí: mezi filosofií, sociologií, pedagogikou a informační vědou
Monografie se systematicky zabývá kritickou reflexí Evropského rámce digitálních kompetencí pro občany, jehož pracovní překlad také obsahuje. Rámec zasazuje do širší fenomenologické myšlenkové tradice a následně postupně prochází všech 21 kompetencí v nichž nachází zajímavá místa k úvahám a kritické...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | eBook |
Language: | Czech |
Published: |
Masarykova univerzita
2019
|
Edition: | 1. elektronické vydání |
Subjects: | |
ISBN: | 978-80-210-9330-0 978-80-210-9331-7 |
Physical Description: | 1 online zdroj (190 stran) |
LEADER | 02222nam a2200277 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | bkp521264052 | ||
003 | CZ-prgp | ||
005 | 20201007145144.0 | ||
006 | m-----o--d-------- | ||
007 | cr cn | ||
008 | 201007s2019 xr 000 0 cze | ||
020 | |a 978-80-210-9330-0 |c 350 Kč |q (print) | ||
020 | |a 978-80-210-9331-7 |c 298 Kč |q (online ; pdf) | ||
040 | |a Grada |b cze |e rda | ||
100 | 1 | |a Michal, Černý | |
245 | 1 | 0 | |a Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí: mezi filosofií, sociologií, pedagogikou a informační vědou |c Černý Michal |
250 | |a 1. elektronické vydání | ||
264 | 1 | |b Masarykova univerzita |c 2019 | |
300 | |a 1 online zdroj (190 stran) | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a počítač |b c |2 rdamedia | ||
338 | |a online zdroj |b cr |2 rdacarrier | ||
520 | 3 | |a Monografie se systematicky zabývá kritickou reflexí Evropského rámce digitálních kompetencí pro občany, jehož pracovní překlad také obsahuje. Rámec zasazuje do širší fenomenologické myšlenkové tradice a následně postupně prochází všech 21 kompetencí v nichž nachází zajímavá místa k úvahám a kritické reflexi skrze transdisciplinární pojetí. Jde o první monografii, která se systematicky problematikou digitálních kompetencí tímto způsobem zabývá. V tomto ohledu představuje předložený text důležitý příspěvek k širší celospolečenské diskusi o daném rámci i o digitálních kompetencích jako takových. Kniha sleduje různé perspektivy - filosofické, pedagogické, sociologické i informačně vědní. Snaží se být na jedné straně dostatečně přístupná širšímu okruhu čtenářů, ale současně nechce opustit odborné interdisciplinární nahlédnutí celého tématu. Z textu je patrné, že stát se digitálně kompetentním občanem je úkolem pro každého jedince ve společnosti. | |
650 | 0 | 4 | |a Ostatní |
650 | 0 | 4 | |a Ostatní |
856 | 4 | 0 | |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/digitalni-kompetence-v-transdisciplinarnim-nahlednuti-mezi-filosofii-sociologii-pedagogikou-a-informacni-vedou-6760/ |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID |