Praktická komunikace pro každý den
Saved in:
| Main Author | |
|---|---|
| Format | Electronic Book |
| Language | Czech |
| Published |
Grada
2009
|
| Edition | 1. elektronické vydání |
| Subjects | |
| Online Access | Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID |
| ISBN | 978-80-247-2479-9 978-80-247-6526-6 |
| Physical Description | 1 online zdroj (112 stran) |
| LEADER | 00000nam a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | bkp5166 | ||
| 003 | CZ-prgp | ||
| 005 | 20170103190445.0 | ||
| 006 | m-----o--d-------- | ||
| 007 | cr cn | ||
| 008 | 170103s2009 xr 000 0 cze | ||
| 020 | |a 978-80-247-2479-9 |c 169 Kč |q (print) | ||
| 020 | |a 978-80-247-6526-6 |c 144 Kč |q (online ; pdf) | ||
| 040 | |a Grada |b cze |e rda | ||
| 100 | 1 | |a Janáčková, Laura | |
| 245 | 1 | 0 | |a Praktická komunikace pro každý den |c Laura Janáčková |
| 250 | |a 1. elektronické vydání | ||
| 264 | 1 | |b Grada |c 2009 | |
| 300 | |a 1 online zdroj (112 stran) | ||
| 336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
| 337 | |a počítač |b c |2 rdamedia | ||
| 338 | |a online zdroj |b cr |2 rdacarrier | ||
| 520 | 3 | |a "Každý den se setkáváme s lidmi. Jednáme s nimi. Hovoříme s nimi. Nasloucháme jim. Domlouváme se s nimi. Přicházíme s nimi do přátelského kontaktu, ale též do sporů a konfliktů. Každý den se snažíme o porozumění. ... Porozumění znamená chápat, postihovat smysl a význam toho, co se sděluje. Abychom toho skutečně dosáhli, je potřeba vnímat, cítit, naslouchat, rozmlouvat a vyjadřovat se tak, aby nám naše okolí rozumělo.." O tom všem a mnohém dalším je tato kniha. PhDr. Laura Janáčková, CSc., vám jako odborník na slovo vzatý pomůže překonat komunikační problémy a naučí vás lépe porozumět nejen sobě, ale i lidem kolem vás. | |
| 650 | 0 | 4 | |a Psychologie pro každého |
| 650 | 0 | 4 | |a Psychologie pro každého |
| 856 | 4 | 0 | |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/prakticka-komunikace-pro-kazdy-den-230/ |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID |