Učitelské vzdělávání a oborové didaktiky na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy
Saved in:
| Main Author | |
|---|---|
| Other Authors | |
| Format | Electronic Book |
| Language | Czech |
| Published |
Karolinum
2022
|
| Edition | 1. elektronické vydání |
| Subjects | |
| Online Access | Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID |
| ISBN | 978-80-246-5156-9 978-80-246-5228-3 |
| Physical Description | 1 online zdroj (242 stran) |
| LEADER | 00000nam a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | bkp513860232 | ||
| 003 | CZ-prgp | ||
| 005 | 20230927100430.0 | ||
| 006 | m-----o--d-------- | ||
| 007 | cr cn | ||
| 008 | 230927s2022 xr 000 0 cze | ||
| 020 | |a 978-80-246-5156-9 |c 310 Kč |q (print) | ||
| 020 | |a 978-80-246-5228-3 |c 220 Kč |q (online ; pdf) | ||
| 040 | |a Grada |b cze |e rda | ||
| 100 | 1 | |a Strouhal, Martin | |
| 245 | 1 | 0 | |a Učitelské vzdělávání a oborové didaktiky na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy |c Martin Strouhal, Míla Janišová |
| 250 | |a 1. elektronické vydání | ||
| 264 | 1 | |b Karolinum |c 2022 | |
| 300 | |a 1 online zdroj (242 stran) | ||
| 336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
| 337 | |a počítač |b c |2 rdamedia | ||
| 338 | |a online zdroj |b cr |2 rdacarrier | ||
| 520 | 3 | |a Kolektivní monografie pracovníků věnujících se přípravě budoucích učitelů na FF UK je první publikací vydanou Centrem učitelství FF UK, jež vzniklo v roce 2021. Kniha zahrnuje příspěvky z oborových didaktik českého jazyka a literatury, cizích jazyků, historie a z oblasti pedagogicko-psychologické přípravy učitelů. Nabízí aktuální pohledy na domácí i zahraniční přístupy k profesnímu terciárnímu vzdělávání budoucích pedagogů, systemizaci nejnovějších poznatků vybraných oborových didaktik, aktuální pohledy na problematiku didaktické transformace oborových poznatků a jejich následnou implementaci do vysokoškolských vzdělávacích programů. Dále představuje nedávné výzkumy zabývající se oborově didaktickými otázkami, problematikou fakultních učitelů a pedagogických praxí. Publikace chce také poukázat na největší nedostatky učitelské přípravy a na faktory ovlivňující adaptaci začínajících učitelů na edukační praxi. V neposlední řadě kniha usiluje o identifikaci těch oblastí, kde spolu mohou komunikovat pedagogicko-psychologická a oborová složka učitelského vzdělávání. | |
| 650 | 0 | 4 | |a Didaktika |
| 700 | 1 | |a Míla Janišová | |
| 856 | 4 | 0 | |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/ucitelske-vzdelavani-a-oborove-didaktiky-na-filozoficke-fakulte-univerzity-karlovy-12175/ |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID |