Marketingová komunikace a public relations Výklad pojmů a teorie oboru

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, t...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jan
Other Authors: Halada
Format: eBook
Language: Czech
Published: Karolinum 2023
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-246-5578-9
978-80-246-5590-1
Physical Description: 1 online zdroj (120 stran)

Cover

Table of contents

Description
Summary: Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.
ISBN: 978-80-246-5578-9
978-80-246-5590-1