DirectX začínáme programovat

Ať už jste či nejste programátor, který pracuje na vývoji těch nejpokročilejších a nejdokonalejších multimédií či her současnosti, pak se při jejich tvorbě pro Windows nebo XBox stručně řečeno bez kvalitní znalosti DirectX neobejdete. DirectX představuje soubor vysoce kvalitních nástrojů tvořících p...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pokorný, Pavel
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2008
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-2254-2
978-80-247-6347-7
Physical Description: 1 online zdroj (288 stran)

Cover

Table of contents

Description
Summary: Ať už jste či nejste programátor, který pracuje na vývoji těch nejpokročilejších a nejdokonalejších multimédií či her současnosti, pak se při jejich tvorbě pro Windows nebo XBox stručně řečeno bez kvalitní znalosti DirectX neobejdete. DirectX představuje soubor vysoce kvalitních nástrojů tvořících programátorské rozhraní, jež vyvíjí společnost Microsoft, a to především pro práci s 2D a 3D grafikou, práci se vstupními zařízeními (ovladači, gamepady a joysticky), ale také se zvuky a hudbou či pro komunikaci mezi počítači. Chcete-li nejen nahlédnout pod pokličku tvorby špičkových multimédií a her, ale vše se bezpečně a rychle naučit a zvládnout, pak jste sáhli beze sporu po správné knize, jež představuje jediný dostupný zdroj informací na našem trhu s touto problematikou.
ISBN: 978-80-247-2254-2
978-80-247-6347-7