Image a firemní identita

První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity ČR. Autory knihy jsou uznávaní od...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vysekalová, Jitka
Other Authors: Jiří Mikeš
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2009
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-2790-5
978-80-247-6730-7
Physical Description: 1 online zdroj (192 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 02033nam a2200277 i 4500
001 bkp4729
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2009 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-2790-5  |c 375 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-6730-7  |c 319 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Vysekalová, Jitka 
245 1 0 |a Image a firemní identita  |c Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2009 
300 |a 1 online zdroj (192 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity ČR. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měřeníí" image. Je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a studentům VŠ. 
650 0 4 |a Marketing a reklama 
700 1 |a Jiří Mikeš 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/image-a-firemni-identita-164/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID