Marketing obchodní firmy

V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zamazalová, Marcela
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2008
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-2049-4
978-80-247-6689-8
Physical Description: 1 online zdroj (240 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 01912nam a2200277 i 4500
001 bkp4608
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2008 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-2049-4  |c 319 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-6689-8  |c 271 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Zamazalová, Marcela 
245 1 0 |a Marketing obchodní firmy  |c Marcela Zamazalová 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2008 
300 |a 1 online zdroj (240 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. A na závěr poznáte jak budovat vztahy se stálými zákazníky. 
650 0 4 |a Marketing a reklama 
650 0 4 |a Obchod a prodej 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/marketing-obchodni-firmy-146/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID