Řízení jakosti a ochrana spotřebitele 2., aktualizované vydání

Druhé, aktualizované vydání praktické publikace nabízí nejnovější poznatky z oblasti jakosti, řízení jakosti a ochrany spotřebitele. Kniha obsahuje přehled nejdůležitější legislativy jakosti a přístupů zabezpečování jakosti ve smyslu norem ISO 9000 a ve smyslu TQM. Přibližuje nástroje a metody řízen...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Veber, Jaromír
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2006
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-1782-1
978-80-247-6664-5
Physical Description: 1 online zdroj (204 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 02039nam a2200265 i 4500
001 bkp4469
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2006 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-1782-1  |c 289 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-6664-5  |c 246 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Veber, Jaromír 
245 1 0 |a Řízení jakosti a ochrana spotřebitele  |b 2., aktualizované vydání  |c Jaromír Veber 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2006 
300 |a 1 online zdroj (204 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Druhé, aktualizované vydání praktické publikace nabízí nejnovější poznatky z oblasti jakosti, řízení jakosti a ochrany spotřebitele. Kniha obsahuje přehled nejdůležitější legislativy jakosti a přístupů zabezpečování jakosti ve smyslu norem ISO 9000 a ve smyslu TQM. Přibližuje nástroje a metody řízení jakosti od nástrojů a metod univerzálního použití přes metody používané při plánování jakosti a metody pro monitorování a zlepšování procesů až po metody hodnocení jakosti. Na závěr naznačuje směry, kterými se bude management jakosti ubírat v nejbližším období. Velmi cenné a kvalifikované informace ocení manažeři a specialisté malých, středních i velkých podniků, které chtějí zlepšit kvalitu svých výrobků a služeb, popřípadě zavést některý ze standardních přístupů zabezpečování jakosti. Kniha je dále určena studentům vysokých škol a středních a vyšších odborných škol i pro použití ve výuce na středních odborných učilištích. 
650 0 4 |a Podnikání a management 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/rizeni-jakosti-a-ochrana-spotrebitele-126/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID