Marketingová komunikace a public relations Výklad pojmů a teorie oboru

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, t...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Halada, Jan
Format: eBook
Language: Czech
Published: Karolinum 2016
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-246-3075-5
978-80-246-3124-0
Physical Description: 1 online zdroj (120 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 01457nam a2200265 i 4500
001 bkp445688064
003 CZ-prgp
005 20191001135639.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 191001s2016 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-246-3075-5  |c 160 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-246-3124-0  |c 110 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Halada, Jan 
245 1 0 |a Marketingová komunikace a public relations  |b Výklad pojmů a teorie oboru  |c Jan Halada 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Karolinum  |c 2016 
300 |a 1 online zdroj (120 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání 
650 0 4 |a Marketing a reklama 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/marketingova-komunikace-a-public-relations-5623/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID