Marketingová komunikace a public relations Výklad pojmů a teorie oboru

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Halada, Jan
Format Electronic Book
LanguageCzech
Published Karolinum 2015
Edition1. elektronické vydání
Subjects
Online AccessDostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID
ISBN978-80-246-3075-5
978-80-246-3124-0
Physical Description1 online zdroj (120 stran)

Cover

More Information
Abstract:Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání
ISBN:978-80-246-3075-5
978-80-246-3124-0
Physical Description:1 online zdroj (120 stran)