Didactique de la phonétique et phonétique en didactique du FLE
Monografie obsahuje příspěvky, jež byly 30. dubna 2014 představeny u příležitosti kulatého stolu, který zorganizovala katedra francouzského jazyka a literatury Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy ve spolupráci s Francouzským institutem v Praze. Tvoří ji osm příspěvků. Philippe Martin, Tomáš Duběd...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | eBook |
Language: | Czech |
Published: |
Karolinum
2017
|
Edition: | 1. elektronické vydání |
Subjects: | |
ISBN: | 978-80-246-3211-7 978-80-246-3304-6 |
Physical Description: | 1 online zdroj (136 stran) |
LEADER | 02298nam a2200277 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | bkp440446200 | ||
003 | CZ-prgp | ||
005 | 20191002093248.0 | ||
006 | m-----o--d-------- | ||
007 | cr cn | ||
008 | 191002s2017 xr 000 0 cze | ||
020 | |a 978-80-246-3211-7 |c 200 Kč |q (print) | ||
020 | |a 978-80-246-3304-6 |c 140 Kč |q (online ; pdf) | ||
040 | |a Grada |b cze |e rda | ||
100 | 1 | |a Bořek-Dohalská, Marie | |
245 | 1 | 0 | |a Didactique de la phonétique et phonétique en didactique du FLE |c Marie Bořek-Dohalská, Kateřina Suková Vychopňová |
250 | |a 1. elektronické vydání | ||
264 | 1 | |b Karolinum |c 2017 | |
300 | |a 1 online zdroj (136 stran) | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a počítač |b c |2 rdamedia | ||
338 | |a online zdroj |b cr |2 rdacarrier | ||
520 | 3 | |a Monografie obsahuje příspěvky, jež byly 30. dubna 2014 představeny u příležitosti kulatého stolu, který zorganizovala katedra francouzského jazyka a literatury Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy ve spolupráci s Francouzským institutem v Praze. Tvoří ji osm příspěvků. Philippe Martin, Tomáš Duběda a Jana Vlčková-Mejvaldová se zabývají suprasegmentální stránkou jazyka a problematikou jejího osvojení. Jean-Yves Dommergues, Élise Ryst et Erwan Pépiot popisují způsoby lingvistického zpracování informací studenty francouzštiny jakožto jazyka cizího. Enrica Galazzi věnuje svůj příspěvek otázce výslovnostního modelu v dnešní globalizované společnosti. Sylva Nováková se zabývá současným postavení fonetiky ve výuce francouzského jazyka, podobně jako Kateřina Suková Vychopňová, která se zaměřuje na typy fonetických cvičení v učebnicích francouzštiny. Příspěvek Michaely Mádlové nastiňuje využití médií ve výuce francouzského jazyka. Každá z osmi kapitol je důkazem toho, jak je současné vědecké bádání úzce spojeno s didaktickými problémy výuky francouzštiny jakožto cizího jazyka. | |
650 | 0 | 4 | |a Ostatní jazyky |
700 | 1 | |a Kateřina Suková Vychopňová | |
856 | 4 | 0 | |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/didactique-de-la-phonetique-et-phonetique-en-didactique-du-fle-5671/ |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID |