Sociologie pro ekonomy a manažery 2., přepracované a rozšířené vydání

Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti před...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nový, Ivan
Other Authors: Alois Surynek
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2006
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 80-247-1705-0
978-80-247-8355-0
Physical Description: 1 online zdroj (288 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 01975nam a2200289 i 4500
001 bkp4251
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2006 xr 000 0 cze
020 |a 80-247-1705-0  |c 319 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-8355-0  |c 271 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Nový, Ivan 
245 1 0 |a Sociologie pro ekonomy a manažery  |b 2., přepracované a rozšířené vydání  |c Ivan Nový, Alois Surynek 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2006 
300 |a 1 online zdroj (288 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad doplňují příklady z firemní praxe. Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům, marketingovým specialistům a lektorům. 
650 0 4 |a Personalistika 
650 0 4 |a Sociologie 
700 1 |a Alois Surynek 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/sociologie-pro-ekonomy-a-manazery-96/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID