Vyučování jako dialog
Saved in:
| Main Author | |
|---|---|
| Other Authors | |
| Format | Electronic Book |
| Language | Czech |
| Published |
Grada
2007
|
| Edition | 1. elektronické vydání |
| Subjects | |
| Online Access | Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID |
| ISBN | 978-80-247-1541-4 978-80-247-6812-0 |
| Physical Description | 1 online zdroj (132 stran) |
| Abstract: | Dialog jako princip vyučování má předpoklady vytvářet vnitřní podmínky pro překonávání tradičního konformismu a transmisivního pojetí výuky. Může přispívat k rozvoji osobnosti všech žáků, a to nejen v oblasti poznávacích schopností, ale také v oblasti afektivní, etické i psychomotorické. Autoři publikace, kterou právě držíte v ruce, však chápou dialog v mnohem širším smyslu než jako formu komunikace či výukovou metodu. Vidí v něm především možnost vzájemného otevírání se člověka člověku, možnost společného hledání a vzájemného obohacování o své znalosti, zkušenosti, postoje, názory či prožitky a emoce. Kniha "Vyučování jako dialog" je proto určena všem, kteří se zajímají o výchovu a vzdělávání a sledují nebo se přímo účastní změn, jimiž procházejí české základní a střední školy. |
|---|---|
| ISBN: | 978-80-247-1541-4 978-80-247-6812-0 |
| Physical Description: | 1 online zdroj (132 stran) |