Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Blažková, Martina
Format Electronic Book
LanguageCzech
Published Grada 2007
Edition1. elektronické vydání
Subjects
Online AccessDostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID
ISBN978-80-247-1535-3
978-80-247-6724-6
Physical Description1 online zdroj (280 stran)

Cover

LEADER 00000nam a2200000 i 4500
001 bkp4072
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2007 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-1535-3  |c 375 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-6724-6  |c 319 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Blažková, Martina 
245 1 0 |a Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy  |c Martina Blažková 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2007 
300 |a 1 online zdroj (280 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Kniha je praktickým rádcem a průvodcem na cestě vaší firmy k úspěchu. Dozvíte se, jak může firma pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit svůj obrat i zisk, upevnit svou pozici ve vysoce konkurenčním prostředí nebo si udržet zákazníky. Velký důraz je kladen na praktické využití poznatků a úspěšnou aplikaci předložených principů a postupů v praxi. Kniha je jedinečná tím, že se čtenář na příkladech firem aktivně vžívá do jejich situace a chápe následky jednotlivých marketingových kroků ve firemní praxi, takže je následně dokáže aplikovat ve své vlastní praxi. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti v knize najdou srozumitelné a čtivé vysvětlení principů a postupů marketingového řízení a plánování, vhodných zejména pro malé a střední firmy. 
650 0 4 |a Marketing a reklama 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/marketingove-rizeni-a-planovani-pro-male-a-stredni-firmy-1468/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID