Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Blažková, Martina
Format Electronic Book
LanguageCzech
Published Grada 2007
Edition1. elektronické vydání
Subjects
Online AccessDostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID
ISBN978-80-247-1535-3
978-80-247-6724-6
Physical Description1 online zdroj (280 stran)

Cover

More Information
Abstract:Kniha je praktickým rádcem a průvodcem na cestě vaší firmy k úspěchu. Dozvíte se, jak může firma pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit svůj obrat i zisk, upevnit svou pozici ve vysoce konkurenčním prostředí nebo si udržet zákazníky. Velký důraz je kladen na praktické využití poznatků a úspěšnou aplikaci předložených principů a postupů v praxi. Kniha je jedinečná tím, že se čtenář na příkladech firem aktivně vžívá do jejich situace a chápe následky jednotlivých marketingových kroků ve firemní praxi, takže je následně dokáže aplikovat ve své vlastní praxi. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti v knize najdou srozumitelné a čtivé vysvětlení principů a postupů marketingového řízení a plánování, vhodných zejména pro malé a střední firmy.
ISBN:978-80-247-1535-3
978-80-247-6724-6
Physical Description:1 online zdroj (280 stran)