Kvalita jako faktor konkurenceschopnosti podniku

Publikace je výsledkem tříletého sledování vztahu českých podniků ke kvalitě, zejména jejich uvědomění si skutečnosti, že kvalita jejich produktů je faktorem konkurenceschopnosti celého podniku. Výzkum samotný byl proveden pomocí dotazníkového dotazování podniků z vybraných odvětví. Na základě rešer...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Milan, Sedláček
Other Authors: Suchánek Petr, Špalek Jiří, Štamfestová Petra
Format: eBook
Language: Czech
Published: Masarykova univerzita 2011
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-210-5688-6
978-80-210-8173-4
Physical Description: 1 online zdroj (132 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 02428nam a2200301 i 4500
001 bkp391204214
003 CZ-prgp
005 20190819115444.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 190819s2011 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-210-5688-6  |c 299 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-210-8173-4  |c 254 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Milan, Sedláček 
245 1 0 |a Kvalita jako faktor konkurenceschopnosti podniku  |c Sedláček Milan, Suchánek Petr, Špalek Jiří, Štamfestová Petra 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Masarykova univerzita  |c 2011 
300 |a 1 online zdroj (132 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Publikace je výsledkem tříletého sledování vztahu českých podniků ke kvalitě, zejména jejich uvědomění si skutečnosti, že kvalita jejich produktů je faktorem konkurenceschopnosti celého podniku. Výzkum samotný byl proveden pomocí dotazníkového dotazování podniků z vybraných odvětví. Na základě rešerše relevantní odborné literatury byly formulovány otázky z oblasti kvality produktu, sledování a kontroly kvality produktu, míry spokojenosti zákazníka, konkurenčních výhod a nevýhod. Dílčí analýzy byly prováděny v letech 2008-2010, přičemž vzájemné komparaci byly podrobeny pouze ty otázky, které byly v jednotlivých sledovaných obdobích zcela beze změny. Mimo dotazníkového šetření byly v jednotlivých letech analyzovány také finanční ukazatele jednotlivých zúčastněných podniků. To autorům umožnilo sledovat nejenom situaci podniku v kontextu problematiky kvality, ale současně dát výsledky tohoto průzkumu do souvislosti s jejich faktickou finanční úspěšností. Pro rozdělení podniků do dvou skupin dle jejich finanční výkonnosti bylo využito pět ukazatelů zvolených na základě rešerše odborné literatury a zkušeností s předchozími výzkumy na obdobné téma. 
650 0 4 |a Podnikání a management 
700 1 |a Suchánek Petr 
700 1 |a Špalek Jiří 
700 1 |a Štamfestová Petra 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/kvalita-jako-faktor-konkurenceschopnosti-podniku-5203/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID