Firemní strategie pro praxi

Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Charvát, Jaroslav
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2006
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 80-247-1389-6
978-80-247-6663-8
Physical Description: 1 online zdroj (204 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 01967nam a2200265 i 4500
001 bkp3901
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2006 xr 000 0 cze
020 |a 80-247-1389-6  |c 289 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-6663-8  |c 246 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Charvát, Jaroslav 
245 1 0 |a Firemní strategie pro praxi  |c Jaroslav Charvát 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2006 
300 |a 1 online zdroj (204 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují. 
650 0 4 |a Podnikání a management 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/firemni-strategie-pro-praxi-65/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID