Pohádkové příběhy k zábavě i k učení
Saved in:
| Main Author | |
|---|---|
| Other Authors | |
| Format | Electronic Book |
| Language | Czech |
| Published |
Grada
2006
|
| Edition | 1. elektronické vydání |
| Subjects | |
| Online Access | Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID |
| ISBN | 80-247-1361-6 978-80-247-6537-2 |
| Physical Description | 1 online zdroj (156 stran) |
| LEADER | 00000nam a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | bkp3869 | ||
| 003 | CZ-prgp | ||
| 005 | 20170103190445.0 | ||
| 006 | m-----o--d-------- | ||
| 007 | cr cn | ||
| 008 | 170103s2006 xr 000 0 cze | ||
| 020 | |a 80-247-1361-6 |c 185 Kč |q (print) | ||
| 020 | |a 978-80-247-6537-2 |c 157 Kč |q (online ; pdf) | ||
| 040 | |a Grada |b cze |e rda | ||
| 100 | 1 | |a Šikulová, Renata | |
| 245 | 1 | 0 | |a Pohádkové příběhy k zábavě i k učení |c Renata Šikulová, Vlasta Rytířová |
| 250 | |a 1. elektronické vydání | ||
| 264 | 1 | |b Grada |c 2006 | |
| 300 | |a 1 online zdroj (156 stran) | ||
| 336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
| 337 | |a počítač |b c |2 rdamedia | ||
| 338 | |a online zdroj |b cr |2 rdacarrier | ||
| 520 | 3 | |a Publikace, kterou právě držíte v ruce, vznikla se záměrem nabídnout učitelům a vychovatelům, kteří pracují s dětmi 1. stupně základní školy, a studentům učitelství náměty a didaktické hry. Obě autorky vycházely ze svých dlouholetých pedagogických zkušeností a společně se zamýšlely nad prostředky, které by u žáků posilovaly zájem o učení. Rozhodly se probudit u dětí chuť spolupracovat s učitelem i spolužáky na společných úkolech, podporovat čtenářské a komunikativní dovednosti, rozvíjet představivost a tvořivost. A jak žáky motivovat? Nejlépe pohádkovými příběhy. | |
| 650 | 0 | 4 | |a Pedagogika |
| 650 | 0 | 4 | |a Předškolní pedagogika |
| 700 | 1 | |a Vlasta Rytířová | |
| 856 | 4 | 0 | |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/pohadkove-pribehy-k-zabave-i-k-uceni-1627/ |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID |