Marketing a management muzeí a památek

Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvlá...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kesner, Ladislav
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2005
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 80-247-1104-4
978-80-247-6364-4
Physical Description: 1 online zdroj (304 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 02057nam a2200265 i 4500
001 bkp3590
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2005 xr 000 0 cze
020 |a 80-247-1104-4  |c 349 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-6364-4  |c 297 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Kesner, Ladislav 
245 1 0 |a Marketing a management muzeí a památek  |c Ladislav Kesner 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2005 
300 |a 1 online zdroj (304 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů, jejich zřizovatelům, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu a studentům. 
650 0 4 |a Marketing a reklama 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/marketing-a-management-muzei-a-pamatek-1444/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID