Dokonalé služby Co chtějí zákazníci

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Vosoba, Pavel
Format Electronic Book
LanguageCzech
Published Grada 2003
Edition1. elektronické vydání
Subjects
Online AccessDostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID
ISBN80-247-0847-7
978-80-247-9261-3
Physical Description1 online zdroj (164 stran)

Cover

More Information
Abstract:Kniha provokující svou otevřeností a vyhraněným pohledem vychází ze skutečných příběhů a každodenních situací podnikatelské praxe. Ukazuje, že profesionální služby jsou o obyčejném řešení obyčejných problémů obyčejných lidí, vede k zamyšení a opětovnému hodnocení obchodních i osobních výher i ztrát. Je vzrušující do okamžiku, než prozřete, že nejde pouze o kvalitu služeb vašich konkurentů. Z více než padesáti výjimečně čtivě psaných příběhů a z nekomplikovaných a jasných praktických závěrů načerpají inspiraci nejen podnikatelé, manažeři a obchodníci. Uznávaný autor (např. knihy Firemní inteligence, Řízení firemních financí) se jako podnikatel a poradce věnuje obchodu a rozvoji firemního zákaznického přístupu.
ISBN:80-247-0847-7
978-80-247-9261-3
Physical Description:1 online zdroj (164 stran)