Service Design Management Jak navrhovat a inovovat digitální služby

Navrhujte a inovujte své digitální služby! Manažeři musí držet krok s rychlou digitalizací a předvídat budoucí trendy. Klíčovými prvky pro zvýšení atraktivity nabídky a udržení konkurenceschopnosti jsou inovace a udržitelná řešení. Kniha je nezbytným průvodcem pro všechny, které zajímají digitální s...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jílková, Petra
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2024
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-271-5364-0
978-80-271-7500-0
Physical Description: 1 online zdroj (280 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 01379nam a2200277 i 4500
001 bkp14412
003 CZ-prgp
005 20241014103534.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 241014s2024 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-271-5364-0  |c 399 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-271-7500-0  |c 339 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Jílková, Petra 
245 1 0 |a Service Design Management  |b Jak navrhovat a inovovat digitální služby  |c Petra Jílková 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2024 
300 |a 1 online zdroj (280 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Navrhujte a inovujte své digitální služby! Manažeři musí držet krok s rychlou digitalizací a předvídat budoucí trendy. Klíčovými prvky pro zvýšení atraktivity nabídky a udržení konkurenceschopnosti jsou inovace a udržitelná řešení. Kniha je nezbytným průvodcem pro všechny, které zajímají digitální služby. 
650 0 4 |a Podnikání a management 
650 0 4 |a Management v informační společnosti 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/service-design-management-14080/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID