Strategický marketing Strategie a trendy - 3. přepracované a rozšířené vydání

Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jakubíková, Dagmar
Other Authors: Petr Janeček
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2023
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-271-3722-0
978-80-247-4899-3
978-80-247-4898-6
Physical Description: 1 online zdroj (432 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 01486nam a2200301 i 4500
001 bkp13197
003 CZ-prgp
005 20231218122638.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 231218s2023 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-271-3722-0  |c 599 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-4899-3  |c 509 Kč  |q (online ; epub) 
020 |a 978-80-247-4898-6  |c 509 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Jakubíková, Dagmar 
245 1 0 |a Strategický marketing  |b Strategie a trendy - 3. přepracované a rozšířené vydání  |c Dagmar Jakubíková, Petr Janeček 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2023 
300 |a 1 online zdroj (432 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol. 
650 0 4 |a Marketing a reklama 
650 0 4 |a Obchod a prodej 
700 1 |a Petr Janeček 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/strategicky-marketing-12335/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID