Strategický marketing Strategie a trendy - 3. přepracované a rozšířené vydání

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Jakubíková, Dagmar
Other Authors Petr Janeček
Format Electronic Book
LanguageCzech
Published Grada 2023
Edition1. elektronické vydání
Subjects
Online AccessDostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID
ISBN978-80-271-3722-0
978-80-247-4898-6
978-80-247-4899-3
Physical Description1 online zdroj (432 stran)

Cover

More Information
Abstract:Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol.
ISBN:978-80-271-3722-0
978-80-247-4898-6
978-80-247-4899-3
Physical Description:1 online zdroj (432 stran)