Marketingový výzkum Postupy, metody, trendy, 2. vydání

Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tahal, Radek
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2022
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-271-3535-6
978-80-271-6696-1
978-80-271-6695-4
Physical Description: 1 online zdroj (296 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 01381nam a2200289 i 4500
001 bkp12911
003 CZ-prgp
005 20221213171520.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 221213s2022 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-271-3535-6  |c 489 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-271-6696-1  |c 416 Kč  |q (online ; epub) 
020 |a 978-80-271-6695-4  |c 416 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Tahal, Radek 
245 1 0 |a Marketingový výzkum  |b Postupy, metody, trendy, 2. vydání  |c Radek Tahal 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2022 
300 |a 1 online zdroj (296 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. 
650 0 4 |a Marketing a reklama 
650 0 4 |a Podnikání a management 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/marketingovy-vyzkum-11228/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID