Styly a strategie učení ve výuce cizích jazyků
Téma publikace souvisí s tématem humanizace vzdělávání a s hledáním efektivnějších přístupů ve výuce cizích jazyků, které by respektovaly individualitu studenta a rozvíjely jeho autonomii. Teoretické vysvětlení charakteristických projevů jednotlivých stylů i strategií a jejich dopadů je doplněno dop...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | eBook |
Language: | Czech |
Published: |
Portál
2011
|
Edition: | 1. elektronické vydání |
Subjects: | |
ISBN: | 978-80-7367-876-0 978-80-262-0266-0 |
Physical Description: | 1 online zdroj (232 stran) |
Summary: | Téma publikace souvisí s tématem humanizace vzdělávání a s hledáním efektivnějších přístupů ve výuce cizích jazyků, které by respektovaly individualitu studenta a rozvíjely jeho autonomii. Teoretické vysvětlení charakteristických projevů jednotlivých stylů i strategií a jejich dopadů je doplněno doporučeními pro výuku. Příklady z každodenního života ilustrují probírané jevy a slouží k lepšímu pochopení dané problematiky. Doc. PhDr. Gabriela Lojová, Ph.D., je vedoucí katedry anglického jazyka a literatury na Pedagogické fakultě UK v Bratislavě. Specializuje se na psychologii učení a vyučování cizích jazyků. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., působí v Centru pedagogického výzkumu na Pedagogické fakultě MU v Brně. Jejími specializacemi jsou metodologie pedagogiky a strategie výuky cizích jazyků. |
---|---|
ISBN: | 978-80-7367-876-0 978-80-262-0266-0 |