Moderní retail marketing

Detailní analýza prostředí retail marketingu, klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexní studie, která má teoretický i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Volfová, Hana
Other Authors: Eva Jaderná
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2021
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-271-1384-2
978-80-271-4562-1
978-80-271-4561-4
Physical Description: 1 online zdroj (240 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 01395nam a2200301 i 4500
001 bkp11302
003 CZ-prgp
005 20220305095804.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 220305s2021 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-271-1384-2  |c 149 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-271-4562-1  |c 280 Kč  |q (online ; epub) 
020 |a 978-80-271-4561-4  |c 280 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Volfová, Hana 
245 1 0 |a Moderní retail marketing  |c Hana Volfová, Eva Jaderná 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2021 
300 |a 1 online zdroj (240 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Detailní analýza prostředí retail marketingu, klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexní studie, která má teoretický i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. 
650 0 4 |a Marketing a reklama 
650 0 4 |a Obchod a prodej 
700 1 |a Eva Jaderná 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/moderni-retail-marketing-10610/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID