Moderní retail marketing

Detailní analýza prostředí retail marketingu, klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexní studie, která má teoretický i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Volfová, Hana
Other Authors: Eva Jaderná
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2021
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-271-1384-2
978-80-271-4562-1
978-80-271-4561-4
Physical Description: 1 online zdroj (240 stran)

Cover

Table of contents

Description
Summary: Detailní analýza prostředí retail marketingu, klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexní studie, která má teoretický i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.
ISBN: 978-80-271-1384-2
978-80-271-4562-1
978-80-271-4561-4