Fashion management

Na trhu ojedinělá publikace se věnuje všem hlavním aspektům, které ovlivňují výrobu a prodej módního zboží. Představuje jednotlivé kategorie módy i celý cyklus od tvorby trendů přes návrh a výrobu zboží až po jeho prodej. Ukazuje nejen líbivou tvář odvětví, ale i jeho stinné stránky....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Khelerová, Vladimíra
Other Authors: Klára Haunerová, Zuzana Šimonovská
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2019
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-271-2113-7
978-80-271-2626-2
978-80-271-2627-9
Physical Description: 1 online zdroj (192 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 01522nam a2200337 i 4500
001 bkp10491
003 CZ-prgp
005 20190517144439.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 190517s2019 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-271-2113-7  |c 299 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-271-2626-2  |c 254 Kč  |q (online ; pdf) 
020 |a 978-80-271-2627-9  |c 254 Kč  |q (online ; epub) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Khelerová, Vladimíra 
245 1 0 |a Fashion management  |c Vladimíra Khelerová, Klára Haunerová, Zuzana Šimonovská 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2019 
300 |a 1 online zdroj (192 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Na trhu ojedinělá publikace se věnuje všem hlavním aspektům, které ovlivňují výrobu a prodej módního zboží. Představuje jednotlivé kategorie módy i celý cyklus od tvorby trendů přes návrh a výrobu zboží až po jeho prodej. Ukazuje nejen líbivou tvář odvětví, ale i jeho stinné stránky. 
650 0 4 |a Marketing a reklama 
650 0 4 |a Obchod a prodej 
650 0 4 |a Podnikání a management 
650 0 4 |a Umění a kultura 
700 1 |a Klára Haunerová 
700 1 |a Zuzana Šimonovská 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/fashion-management-5051/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID