Reklama Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Vysekalová, Jitka
Other Authors Jiří Mikeš
Format Electronic Book
LanguageCzech
Published Grada 2018
Edition1. elektronické vydání
Subjects
Online AccessDostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID
ISBN978-80-247-5865-7
978-80-247-2209-2
978-80-271-2119-9
Physical Description1 online zdroj (232 stran)

Cover

LEADER 00000nam a2200000 i 4500
001 bkp10212
003 CZ-prgp
005 20181210093400.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 181210s2018 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-5865-7  |c 299 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-2209-2  |c 254 Kč  |q (online ; pdf) 
020 |a 978-80-271-2119-9  |c 254 Kč  |q (online ; epub) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Vysekalová, Jitka 
245 1 0 |a Reklama  |b Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání  |c Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2018 
300 |a 1 online zdroj (232 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo nebo jak si vybrat reklamní agenturu. 
650 0 4 |a Marketing a reklama 
700 1 |a Jiří Mikeš 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/reklama-4693/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID