Moderní marketingová komunikace 2., zcela přepracované vydání

Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové ko...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Přikrylová, Jana
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2019
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-271-0787-2
978-80-271-2649-1
978-80-271-2648-4
Physical Description: 1 online zdroj (344 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 01389nam a2200277 i 4500
001 bkp10040
003 CZ-prgp
005 20190802113515.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 190802s2019 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-271-0787-2  |c 399 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-271-2649-1  |c 339 Kč  |q (online ; epub) 
020 |a 978-80-271-2648-4  |c 339 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Přikrylová, Jana 
245 1 0 |a Moderní marketingová komunikace  |b 2., zcela přepracované vydání  |c Jana Přikrylová 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2019 
300 |a 1 online zdroj (344 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami. 
650 0 4 |a Marketing a reklama 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/moderni-marketingova-komunikace-5143/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID