Návrh marketingového plánu orientovaného na upevňování tržní pozice výrobků distribuovaných firmou BRIMEX diplomová práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Horáková, Monika (Dissertant)
Other Authors: Linek, Petr (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín : FaME VUT, 1998
Subjects:
Physical Description: 72 s.

Cover

LEADER 01051ctm a22002897a 4500
001 9990
003 CZ ZlUTB
005 20190825232547.0
008 980921s1998^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
100 1 |a Horáková, Monika  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh marketingového plánu orientovaného na upevňování tržní pozice výrobků distribuovaných firmou BRIMEX  |h [rukopis] :  |b diplomová práce 
260 |a Zlín :  |b FaME VUT,  |c 1998 
300 |a 72 s. 
650 0 4 |a BRIMEX 
650 0 4 |a marketingový 
650 0 4 |a portfolio 
650 0 4 |a postavení na trhu 
650 0 4 |a strategie 
650 0 4 |a tržní 
650 0 4 |a VÝROBKY 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
700 1 |a Linek, Petr  |4 ths 
710 2 |a Vysoké učení technické v Brně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 9990  |d 9990 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D1998HORÁKOVÁM  |7 0  |8 MANUS  |9 17602  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i 4294/D  |o D1998/HORÁKOVÁ,M.  |p 420010004294  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 12