Návrh marketingové strategie při zavádění nové služby firmou Impromat cz, spol.s r.o. na trh bakalářská práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Novotná, Radka (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal, 1978- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2004
Subjects:
Physical Description: 60, [2] s. příl. : il.

Cover

LEADER 01210ctm a22003017a 4500
001 9987
003 CZ ZlUTB
005 20240830152806.0
008 050103s2004^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a 658.6  |2 v 
100 1 |a Novotná, Radka  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh marketingové strategie při zavádění nové služby firmou Impromat cz, spol.s r.o. na trh  |h [rukopis] :  |b bakalářská práce /  |c Radka Novotná ; [vedoucí bakalářské práce Milan Mikuláštík] 
260 |c 2004 
300 |a 60, [2] s. příl. :  |b il. 
650 0 4 |a IMPROMAT INT (Zlín-Malenovice, Česko) 
650 0 4 |a MARKETING 
650 0 4 |a MARKETING SLUŽEB 
650 0 4 |a produkt nový 
650 0 7 |a reprografie  |7 ph125145  |2 czenas 
650 0 4 |a strategie podniku 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal,  |d 1978-  |7 mzk2006317988  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky.  |b Ústav managementu  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 9987  |d 9987 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2004NOVOTNÁR  |7 1  |8 MANUS  |9 17599  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |o D2004/NOVOTNÁ,R.  |p 420010089285  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 10