catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Návrh a implementace marketing...
Description
Návrh a implementace marketingového informačního systému v ZPS, a. s diplomová práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Chludilová, Martina
(Dissertant)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín,
1995
Subjects:
IME
e95
informační
MARKETING
diplomové práce
Physical Description:
74 s., příl.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Model marketingového informačního systému v podmínkách českého trhu diplomová práce
by: Měchura, Luděk
Published: (1995)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketing na knižním trhu v ČR diplomová práce
by: FORMÁNEK, Michal
Published: (1995)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Štúdia aplikácie západných foriem personálneho marketingu do podmienok na trhu práce v ČR a SR diplomová práce
by: Boháčiková, Dana
Published: (1995)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingový průzkum českého automobilového průmyslu a určení tržních požadavků v oblasti inženýrských služeb pro holandskou firmu NedCar Product design & Engineering diplomová práce
by: Joachimczyk, Patrik
Published: (1995)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingový průzkum klientely pivovaru Jarošov diplomová práce
by: Štefánek, Vlastimil
Published: (1995)
×
Loading...