Národní kulturní specifika v marketingových komunikacích

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Zdražil, Tomáš (Dissertant), Kotoučová, Lucie (Dissertant)
Other Authors: Kulhánek, Ivan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín, 2002
Subjects:
Physical Description: 79 listů, příl.

Cover

LEADER 01182ctm a22003017a 4500
001 9798
003 CZ ZlUTB
005 20190825232528.0
008 020723s2002^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a 339.138  |2 v 
080 |a 39  |2 v 
080 |a 659.2  |2 v 
100 1 |a Zdražil, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Národní kulturní specifika v marketingových komunikacích  |h [rukopis] /  |c Vypracovali: Tomáš Zdražil, Lucie Kotoučová, vedoucí práce: Ivan Kulhánek 
260 |a Zlín,  |c 2002 
300 |a 79 listů, příl. 
650 0 7 |a marketingová komunikace  |7 ph115228  |2 czenas 
650 0 4 |a národní kultura 
650 0 4 |a reklama 
650 0 7 |a společnost  |7 ph116245  |2 czenas 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kotoučová, Lucie  |4 dis 
700 1 |a Kulhánek, Ivan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta multimediálních komunikací.  |b Katedra marketingových a sociálních komunikací  |4 dgg 
992 |a DS  |d 2 
999 |c 9798  |d 9798 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2002ZDRAŽILT  |7 0  |8 MANUS  |9 17005  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i D  |l 2  |o D2002/ZDRAŽIL,T.  |p 420019005836  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 12