|
|
|
|
LEADER |
02054nam a2200517 i 4500 |
001 |
96875 |
003 |
CZ ZlUTB |
005 |
20240925135128.0 |
006 |
m\\\\\o\\d\\\\\\\\ |
007 |
cr |n |
008 |
201008s2020 xr eo 000 0 cze d |
999 |
|
|
|c 96875
|d 96875
|
040 |
|
|
|a ZLD002
|b cze
|e rda
|
072 |
|
7 |
|a 377
|x Odborné vzdělávání
|2 Konspekt
|9 22
|
080 |
|
|
|a 377.35
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 614.21
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 377
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a (0.034.2:08)
|2 MRF
|
100 |
1 |
|
|a Plisková, Barbora
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Rozvoj klíčových kompetencí studentů ve zdravotnické problematice /
|c Barbora Plisková, Petr Snopek
|
264 |
|
1 |
|a [Zlín] :
|b [Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně],
|c [2020]
|
300 |
|
|
|a 1 online zdroj
|
336 |
|
|
|a text
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a počítač
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a online zdroj
|b cr
|2 rdacarrier
|
500 |
|
|
|a Vytvořeno v rámci projektu Masarykovy univerzity Brno, Středisko pro pomoc studentům se specifickými nároky Teiresiás
|
500 |
|
|
|a Název z titulní obrazovky (verze z 3.4.2020)
|
500 |
|
|
|a Tabulky v tabulkovém modu
|
500 |
|
|
|a Obrázky jsou vynechány a přiloženy pomocí hypertextového odkazu
|
504 |
|
|
|a Obsahuje bibliografii a rejstřík
|
506 |
|
|
|a Přístup pouze pro oprávněné uživatele
|
650 |
0 |
7 |
|a odborné praxe
|7 ph388322
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a zdravotnická zařízení
|7 ph116744
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a profesní příprava
|7 ph134694
|2 czenas
|
650 |
0 |
9 |
|a vocational practice
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a health facilities
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a professional training
|2 eczenas
|
655 |
|
7 |
|a elektronické knihy
|7 fd186907
|2 czenas
|
655 |
|
9 |
|a electronic books
|2 eczenas
|
700 |
1 |
|
|a Snopek, Petr
|7 xx0237578
|4 aut
|
710 |
2 |
|
|a Masarykova univerzita.
|b Středisko pro pomoc studentům se specifickými nároky
|7 uk2005281970
|
856 |
4 |
1 |
|z Elektronická verze pro uživatele knihovny UTB se specifickými potřebami
|u https://www.kdd.cz/index.php?page=detail&id=43063
|
910 |
|
|
|a ZLD002
|
942 |
|
|
|2 udc
|
992 |
|
|
|a BK
|
993 |
|
|
|x NEPOSILAT
|y EIZ
|