Vademecum asistenta pedagoga
Autorka knihy vychází při psaní ze své mnohaleté zkušenosti s inkluzivním vzděláváním na různých typech škol.
Saved in:
| Main Author | |
|---|---|
| Format | Book |
| Language | Czech |
| Published |
V Praze :
Pasparta,
2020
|
| Edition | 2. vydání |
| Subjects | |
| ISBN | 9788088290506 |
| Physical Description | 135 stran ; 21 cm |
| LEADER | 00000nam a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 96411 | ||
| 003 | CZ-ZlUTB | ||
| 005 | 20200910093602.0 | ||
| 007 | ta | ||
| 008 | 200731s2020 xr f f 000 0 cze | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 37KENDÍKOVÁJ |7 0 |8 BOOK |9 157691 |a UTBZL |b UTBZL |c 005 |d 2020-09-04 |l 0 |o 37/KENDÍKOVÁ,J. |p 420010184007 |r 2020-09-04 00:00:00 |v 270.00 |w 2020-09-04 |x N:nákup; |y 01 | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 37KENDÍKOVÁJ |7 0 |8 BOOK |9 157692 |a UTBZL |b UTBZL |c 006 |d 2020-09-04 |l 11 |m 12 |o 37/KENDÍKOVÁ,J. |p 420010184008 |r 2025-03-27 00:00:00 |s 2025-03-12 |v 270.00 |w 2020-09-04 |x N:nákup; |y 04 | ||
| 999 | |c 96411 |d 96411 | ||
| 020 | |a 9788088290506 |q (brožováno) | ||
| 040 | |a OLA001 |b cze |e rda | ||
| 043 | |a e-xr--- | ||
| 072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
| 080 | |a 37.043.2 |2 MRF | ||
| 080 | |a 37.011.3-051-021.633 |2 MRF | ||
| 080 | |a 34 |2 MRF | ||
| 080 | |a 331.546 |2 MRF | ||
| 080 | |a (437.3) |2 MRF | ||
| 080 | |a (035) |2 MRF | ||
| 100 | 1 | |a Kendíková, Jitka |7 ola2011627733 |4 aut | |
| 245 | 1 | 0 | |a Vademecum asistenta pedagoga / |c Jitka Kendíková |
| 250 | |a 2. vydání | ||
| 264 | 1 | |a V Praze : |b Pasparta, |c 2020 | |
| 300 | |a 135 stran ; |c 21 cm | ||
| 336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
| 337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
| 338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
| 504 | |a Obsahuje bibliografii | ||
| 520 | |a Autorka knihy vychází při psaní ze své mnohaleté zkušenosti s inkluzivním vzděláváním na různých typech škol. |b Kniha, přehledně členěná do jednotlivých tematicky zaměřených kapitol, se zabývá např. otázkou legislativy, náplně práce, spolupráce s učitelem a ředitelem školy, ohodnocení, etiky, rizik spojených s tímto povoláním, ale např. i nejčastějších diagnóz žáku se speciálními vzdělávacími potřebami. Čtenáři zde najdou ukázkové Individuální vzdělávací plány, Plány pedagogické podpory a také mnoho příkladů, jak řešit konkrétní situace při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Kniha je určena pro asistenty pedagoga (začínající i ty již zkušené), pro ředitele škol i ostatní pracovníky ve školství a profesionály zabývající se školskou problematikou. Užitečné informace tu najdou i rodiče dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Nakladatelská anotace. Kráceno. | ||
| 521 | 8 | |a Určeno pro asistenty pedagoga (začínající i ty již zkušené), pro ředitele škol i ostatní pracovníky ve školství a profesionály zabývající se školskou problematikou | |
| 650 | 0 | 7 | |a integrovaná výchova a vzdělávání |7 ph121132 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a asistenti pedagogů |7 ph589748 |z Česko |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a asistenti pedagogů |7 ph589748 |x právní aspekty |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a profesní kompetence |7 ph136580 |2 czenas |
| 650 | 0 | 9 | |a integrated education |2 eczenas |
| 650 | 0 | 9 | |a teachers’ assistants |z Czechia |2 eczenas |
| 650 | 0 | 9 | |a teachers’ assistants |x legal aspects |2 eczenas |
| 650 | 0 | 9 | |a vocational qualifications |2 eczenas |
| 655 | 7 | |a příručky |7 fd133209 |2 czenas | |
| 655 | 9 | |a handbooks and manuals |2 eczenas | |
| 910 | |a ZLD002 | ||
| 942 | |2 udc | ||
| 992 | |a BK |b SK | ||