Jak na média

Autor seznamuje se základními východisky pro práci s médii (vysvětlení pojmů, jako je marketingová komunikace a public relations, veřejné mínění či corporate image). Obsahuje nástin problematiky media relation (MR), přehled jednotlivých nástrojů a prostředků MR (tisková zpráva, tisková konference, m...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pospíšil, Jan, 1983- (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Kralice na Hané : Computer Media, 2011
Edition: Vydání první
Subjects:
ISBN: 9788074020711
Physical Description: 119 stran ; 23 cm

Cover

Table of contents

LEADER 02398cam a2200433 i 4500
001 96355
003 CZ ZlUTB
005 20200910093558.0
007 ta
008 111111s2011 xr f 000 0 cze d
999 |c 96355  |d 96355 
020 |a 9788074020711  |q (brožováno) 
040 |a TAG001  |b cze  |d ZRG001  |d ULG001  |d ABA001  |d ZLD002  |e rda 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 316.772.4  |2 MRF 
080 |a 659.4  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Pospíšil, Jan,  |d 1983-  |7 xx0107840  |4 aut 
245 1 0 |a Jak na média /  |c Jan Pospíšil 
250 |a Vydání první 
264 1 |a Kralice na Hané :  |b Computer Media,  |c 2011 
300 |a 119 stran ;  |c 23 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografii 
520 |a Autor seznamuje se základními východisky pro práci s médii (vysvětlení pojmů, jako je marketingová komunikace a public relations, veřejné mínění či corporate image). Obsahuje nástin problematiky media relation (MR), přehled jednotlivých nástrojů a prostředků MR (tisková zpráva, tisková konference, mediální akce), představeny jsou i základní způsoby komunikace s médii (novináři). Nechybí kapitoly věnované krizové komunikaci a etickým otázkám v oblasti public relations. - Publikace je určena zejména těm, kteří vystupují na médiální scéně, mediálně prezentují sebe či produkty a služby firmy, pro začínající pracovníky sféry public relations. 
520 |a Praktický úvod do problematiky komunikace prostřednictvím médií. Shrnuje základní poznatky z oblasti media relations. 
650 0 7 |a mediální komunikace  |7 ph122737  |2 czenas 
650 0 7 |a public relations  |7 ph115957  |2 czenas 
650 0 9 |a communication in mass media  |2 eczenas 
650 0 9 |a public relations  |2 eczenas 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas 
655 9 |a monographs  |2 eczenas 
910 |a ZLD002 
942 |2 udc 
992 |a BK  |b SK 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 659POSPÍŠILJ  |7 0  |8 BOOK  |9 157599  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2020-09-02  |o 659/POSPÍŠIL,J.  |p 420010184391  |r 2020-09-02  |v 220.00  |w 2020-09-02  |x N:nákup;  |y 01 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 659POSPÍŠILJ  |7 0  |8 BOOK  |9 157600  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2020-09-02  |l 3  |m 3  |o 659/POSPÍŠIL,J.  |p 420010184390  |r 2024-03-04  |s 2023-12-13  |v 220.00  |x N:nákup;  |y 04