Jak na média

Autor seznamuje se základními východisky pro práci s médii (vysvětlení pojmů, jako je marketingová komunikace a public relations, veřejné mínění či corporate image). Obsahuje nástin problematiky media relation (MR), přehled jednotlivých nástrojů a prostředků MR (tisková zpráva, tisková konference, m...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Pospíšil, Jan, 1983- (Author)
Format Book
LanguageCzech
Published Kralice na Hané : Computer Media, 2011
EditionVydání první
Subjects
ISBN9788074020711
Physical Description119 stran ; 23 cm

Cover

More Information
Summary:Autor seznamuje se základními východisky pro práci s médii (vysvětlení pojmů, jako je marketingová komunikace a public relations, veřejné mínění či corporate image). Obsahuje nástin problematiky media relation (MR), přehled jednotlivých nástrojů a prostředků MR (tisková zpráva, tisková konference, mediální akce), představeny jsou i základní způsoby komunikace s médii (novináři). Nechybí kapitoly věnované krizové komunikaci a etickým otázkám v oblasti public relations. - Publikace je určena zejména těm, kteří vystupují na médiální scéně, mediálně prezentují sebe či produkty a služby firmy, pro začínající pracovníky sféry public relations.
Praktický úvod do problematiky komunikace prostřednictvím médií. Shrnuje základní poznatky z oblasti media relations.
Bibliography:Obsahuje bibliografii
ISBN:9788074020711
Physical Description:119 stran ; 23 cm