Modelling consumer aversion and trade-offs towards pre-purchase risk factors in online second-hand goods market = Modelování averze a kompromisů spotřebitelů k faktorům předkupního rizika na online trhu s použitým zbožím : teze disertační práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kwarteng, Michael Adu, 1986- (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal, 1978- (Thesis advisor)
Format: eBook
Language: English
Published: Zlín : Tomas Bata University in Zlín, 2018
Subjects:
ISBN: 978-80-7454-803-1
Physical Description: 1 online zdroj (43 stran) : ilustrace

Cover

Table of contents

LEADER 02560nam a2200613 i 4500
001 96172
003 CZ ZlUTB
005 20200806131607.0
006 m o d
007 cr |n
008 190410s2018 xr a fom 000 0 eng d
999 |c 96172  |d 96172 
020 |a 978-80-7454-803-1  |q (online) 
040 |a ZLD002  |b cze  |e rda 
041 0 |a eng  |b eng  |b cze 
072 7 |a 366  |x Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele  |2 Konspekt  |9 18 
080 |a 366.1  |2 MRF 
080 |a 658.62  |2 MRF 
080 |a 64.033  |2 MRF 
080 |a (048.3)  |2 MRF 
080 |a (043.3)  |2 MRF 
080 |a (0.034.2)  |2 MRF 
100 1 |a Kwarteng, Michael Adu,  |d 1986-  |4 dis 
245 1 0 |a Modelling consumer aversion and trade-offs towards pre-purchase risk factors in online second-hand goods market =  |b Modelování averze a kompromisů spotřebitelů k faktorům předkupního rizika na online trhu s použitým zbožím : teze disertační práce /  |c Michael Adu Kwarteng 
246 3 1 |a Modelování averze a kompromisů spotřebitelů k faktorům předkupního rizika na online trhu s použitým zbožím 
264 1 |a Zlín :  |b Tomas Bata University in Zlín,  |c 2018 
300 |a 1 online zdroj (43 stran) :  |b ilustrace 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
500 |a Školitel Michal Pilik 
500 |a Studijní obor Economics and management 
502 |a Teze disertační práce (PhD.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2018 
504 |a Obsahuje bibliografii 
546 |a Text anglicky, resumé anglicky a česky 
650 0 7 |a spotřebitelské chování  |7 ph125966  |2 czenas 
650 0 7 |a zboží  |7 ph127556  |2 czenas 
650 0 7 |a nakupování  |7 ph123162  |2 czenas 
650 0 9 |a consumer behavior  |2 eczenas 
650 0 9 |a commercial products  |2 eczenas 
650 0 9 |a shopping  |2 eczenas 
655 7 |a teze  |7 fd133701  |2 czenas 
655 7 |a disertace  |7 fd132024  |2 czenas 
655 7 |a elektronické zdroje  |7 fd186922  |2 czenas 
655 9 |a abstracts  |2 eczenas 
655 9 |a dissertations  |2 eczenas 
655 9 |a electronic resources  |2 eczenas 
700 1 |a Pilík, Michal,  |d 1978-  |7 mzk2006317988  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky  |7 kn20010709196  |4 dgg 
810 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |t Teze disetrační práce 
856 4 1 |u https://digilib.k.utb.cz/handle/10563/43765  |y Plný text dostupný bez omezení 
910 |a ZLD002 
942 |2 udc 
992 |a BK