|
|
|
|
| LEADER |
00000nam a2200000 i 4500 |
| 001 |
95775 |
| 003 |
CZ-ZlUTB |
| 005 |
20200716095449.0 |
| 007 |
ta |
| 008 |
200303s2019 xr f 001 0 cze |
| 952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 37ŠÍPR
|7 0
|8 BOOK
|9 156334
|a UTBZL
|b UTBZL
|c 005
|d 2020-06-22
|l 0
|o 37/ŠÍP,R.
|p 420010183726
|r 2020-06-22 00:00:00
|v 310.00
|x N: nákup;
|y 01
|
| 999 |
|
|
|c 95775
|d 95775
|
| 020 |
|
|
|a 978-80-210-9377-5
|q (brožováno)
|
| 040 |
|
|
|a OLA001
|b cze
|d ABA001
|e rda
|
| 041 |
0 |
|
|a cze
|b eng
|
| 072 |
|
7 |
|a 37
|x Výchova a vzdělávání
|2 Konspekt
|9 22
|
| 080 |
|
|
|a 37.01
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a 37.013.73
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a 37.09
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a 159.95
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a 001.1/.5
|2 MRF
|
| 080 |
|
|
|a (048.8)
|2 MRF
|
| 100 |
1 |
|
|a Šíp, Radim,
|d 1975-
|7 mzk2002160738
|4 aut
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Proč školství a jeho aktéři selhávají :
|b kognitivní krajiny a nacionalismus /
|c Radim Šíp
|
| 246 |
3 |
0 |
|a Kognitivní krajiny a nacionalismus
|
| 250 |
|
|
|a 1. vydání
|
| 264 |
|
1 |
|a Brno :
|b Masarykova univerzita,
|c 2019
|
| 300 |
|
|
|a 471 stran ;
|c 21 cm
|
| 336 |
|
|
|a text
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a bez média
|b n
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a svazek
|b nc
|2 rdacarrier
|
| 500 |
|
|
|a 200 výtisků
|
| 504 |
|
|
|a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
|
| 546 |
|
|
|a Anglické resumé
|
| 650 |
0 |
7 |
|a pedagogika
|7 ph115703
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
7 |
|a filozofie výchovy
|7 ph120230
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
7 |
|a školství
|7 ph116829
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
7 |
|a poznávání
|7 ph124477
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
7 |
|a teorie vědy
|7 ph137316
|2 czenas
|
| 650 |
0 |
9 |
|a educational science
|2 eczenas
|
| 650 |
0 |
9 |
|a philosophy of education
|2 eczenas
|
| 650 |
0 |
9 |
|a education
|2 eczenas
|
| 650 |
0 |
9 |
|a cognition
|2 eczenas
|
| 650 |
0 |
9 |
|a theory of science
|2 eczenas
|
| 655 |
|
7 |
|a monografie
|7 fd132842
|2 czenas
|
| 655 |
|
9 |
|a monographs
|2 eczenas
|
| 910 |
|
|
|a ZLD002
|
| 942 |
|
|
|2 udc
|
| 992 |
|
|
|a BK
|b SK
|