Image a firemní identita

Firemní identita (specifická charakteristika a vlastnosti firmy) a její složky (firemní kultura, design, komunikace a chování). Image firmy jako výsledek interakce jednotlivých prvků firemní identity.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors Vysekalová, Jitka, 1941- (Author), Mikeš, Jiří, 1942- (Author), Binar, Jan (Author)
Format Book
LanguageCzech
Published Praha : Grada Publishing, 2020
Edition2., aktualizované a rozšířené vydání
SeriesExpert (Grada)
Subjects
ISBN9788027128419
Physical Description223 stran : barevné ilustrace ; 25 cm

Cover

More Information
Summary:Firemní identita (specifická charakteristika a vlastnosti firmy) a její složky (firemní kultura, design, komunikace a chování). Image firmy jako výsledek interakce jednotlivých prvků firemní identity.
Bibliography:Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN:9788027128419
Physical Description:223 stran : barevné ilustrace ; 25 cm