Učitel a syndrom vyhoření
Pohled na problematiku syndromu vyhoření u učitelů z pohledu učitele, didaktika, psychologa a kouče. Teorie o syndromu vyhoření, výsledky výzkumů, metodologie.
Saved in:
Main Authors: | , , |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Czech |
Published: |
Praha :
Raabe,
[2018]
|
Series: | Dobrá škola. Škola jako (ne)bezpečné místo
|
Subjects: | |
ISBN: | 978-80-7496-392-6 |
Physical Description: | 141 stran ; 30 cm |
LEADER | 02925aam a2200673 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 95462 | ||
003 | CZ ZlUTB | ||
005 | 20200506112045.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 181227t20182018xr e 000 0 cze d | ||
999 | |c 95462 |d 95462 | ||
020 | |a 978-80-7496-392-6 |q (brožováno) : |c Kč 385.00 | ||
040 | |a KLG001 |b cze |d ZLD002 |e rda | ||
072 | 7 | |a 159.93/.94 |x Senzorické a motorické funkce. Emoce. Vůle |2 Konspekt |9 17 | |
080 | |a 37.011.3-051 |2 MRF | ||
080 | |a 331.546 |2 MRF | ||
080 | |a 613.62:616.89-008.44 |2 MRF | ||
080 | |a 331.44 |2 MRF | ||
080 | |a 613.83 |2 MRF | ||
080 | |a 613.86 |2 MRF | ||
080 | |a 159.913 |2 MRF | ||
080 | |a (048.8:082) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Čapek, Robert, |d 1967- |7 jn20020721213 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Učitel a syndrom vyhoření / |c Robert Čapek, Irena Příkazská, Jiří Šmejkal |
264 | 1 | |a Praha : |b Raabe, |c [2018] | |
264 | 4 | |c ©2018 | |
300 | |a 141 stran ; |c 30 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a Dobrá škola. Škola jako (ne)bezpečné místo ; |v 2 | |
504 | |a Obsahuje bibliografii | ||
520 | |a Pohled na problematiku syndromu vyhoření u učitelů z pohledu učitele, didaktika, psychologa a kouče. Teorie o syndromu vyhoření, výsledky výzkumů, metodologie. | ||
650 | 0 | 7 | |a učitelé |7 ph126982 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a profesní kompetence |7 ph136580 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a syndrom vyhoření |7 ph116370 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a stres z povolání |7 ph126136 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a zvládání stresu |7 ph135858 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a relaxace |7 ph125108 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a psychohygiena |7 ph115945 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a teachers |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a vocational qualifications |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a burn-out syndrome |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a occupational stress |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a stress management |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a relaxation |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a mental hygiene |2 eczenas |
655 | 7 | |a kolektivní monografie |7 fd501537 |2 czenas | |
655 | 9 | |a collective monographs |2 eczenas | |
700 | 1 | |a Příkazská, Irena |7 xx0211684 |4 aut | |
700 | 1 | |a Šmejkal, Jiří |4 aut | |
830 | 0 | |a Dobrá škola. |p Škola jako (ne)bezpečné místo | |
910 | |a ZLD002 | ||
942 | |2 udc | ||
992 | |a BK |b SK | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 15ČAPEKR |7 0 |8 BOOK |9 155302 |a UTBZL |b UTBZL |c 005 |d 2020-04-17 |o 15/ČAPEK,R. |p 420010183179 |r 2020-04-17 |v 385.00 |x N: nákup; |y 01 | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 15ČAPEKR |7 0 |8 BOOK |9 155303 |a UTBZL |b UTBZL |c 006 |d 2020-04-17 |l 9 |m 10 |o 15/ČAPEK,R. |p 420010183178 |r 2024-11-11 |s 2024-11-06 |v 385.00 |x N: nákup; |y 04 | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 15ČAPEKR |7 0 |8 BOOK |9 155304 |a UTBZL |b UTBZL |c 006 |d 2020-04-17 |l 9 |m 7 |o 15/ČAPEK,R. |p 420010181782 |q 2024-12-05 |r 2024-11-05 |s 2024-11-05 |v 385.00 |x N: nákup; |y 04 | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 15ČAPEKR |7 0 |8 BOOK |9 155305 |a UTBZL |b UTBZL |c 006 |d 2020-04-17 |l 10 |m 7 |o 15/ČAPEK,R. |p 420010181783 |r 2024-11-12 |s 2024-10-23 |v 385.00 |x N: nákup; |y 04 |