Exploring social eWOM intention in social commerce environment: Individual-level Culture Values as a Moderator : disertační práce Zkoumání eWOM v prostředí sociální komerce: Vliv kulturních hodnot jednotlivce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Phan, Quyen Phu Thi (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal, 1978- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
English
Published: Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2019
Subjects:
Physical Description: 126 stran : ilustrace ; 25 cm

Cover

LEADER 02824ntm a2200685 i 4500
001 94607
003 CZ ZlUTB
005 20240830160344.0
007 ta
008 200114s2019 xr a f m 000 0 cze d
999 |c 94607  |d 94607 
040 |a ZLD002  |b cze  |e rda 
041 0 |a eng  |b eng  |b cze 
072 7 |a 366  |x Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele  |2 Konspekt  |9 18 
080 |a 366.1  |2 MRF 
080 |a 316.64  |2 MRF 
080 |a 316.72/.75  |2 MRF 
080 |a 316.752  |2 MRF 
080 |a 658.8:364  |2 MRF 
080 |a 004.738.5:316.472.4  |2 MRF 
080 |a (043.3)378.245  |2 MRF 
100 1 |a Phan, Quyen Phu Thi  |4 dis 
245 1 0 |a Exploring social eWOM intention in social commerce environment: Individual-level Culture Values as a Moderator : disertační práce  |b Zkoumání eWOM v prostředí sociální komerce: Vliv kulturních hodnot jednotlivce /  |c Phan, Quyen Phu Thi 
246 3 1 |a Zkoumání eWOM v prostředí sociální komerce: Vliv kulturních hodnot jednotlivce 
264 0 |c 2019 
264 1 |a Zlín :  |b Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,  |c 2019 
300 |a 126 stran :  |b ilustrace ;  |c 25 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Studijní obor: 6208V038 Management& Economics 
500 |a Školitel Michal Pilík 
502 |a Disertace (PhD.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta Fakulta managementu a ekonomiky, 2019 
504 |a Obsahuje bibliografii 
546 |a Text anglicky, resumé anglicky a česky 
650 0 7 |a spotřebitelské chování  |7 ph125966  |2 czenas 
650 0 7 |a názory a postoje  |7 ph137634  |2 czenas 
650 0 7 |a kulturní diverzita  |7 ph497317  |2 czenas 
650 0 7 |a sociální hodnoty  |7 ph290557  |2 czenas 
650 0 7 |a sociální marketing  |7 ph249631  |2 czenas 
650 0 7 |a internetové sociální sítě  |7 ph553933  |2 czenas 
650 0 4 |a word of mouth WOM 
650 0 4 |a eWOM 
650 0 4 |a hodnocení produktů zákazníky 
650 0 9 |a consumer behavior  |2 eczenas 
650 0 9 |a views and attitudes  |2 eczenas 
650 0 9 |a cultural diversity  |2 eczenas 
650 0 9 |a social values  |2 eczenas 
650 0 9 |a social marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a Internet social networks  |2 eczenas 
655 7 |a doktorské disertace  |2 czenas 
655 9 |a higher doctoral dissertations  |2 eczenas 
700 1 |a Pilík, Michal,  |d 1978-  |7 mzk2006317988  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky  |7 kn20010709196  |4 dgg 
856 4 1 |u http://digilib.k.utb.cz/handle/10563/45880  |y Online verze 
910 |a ZLD002 
942 |2 udc 
992 |a BK  |c vs 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 KPHANQPT  |7 0  |8 MANUS  |9 153356  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2020-01-15  |o K/PHAN,Q.P.T.  |p 420010182276  |r 2020-01-15  |x N: povinný výtisk;  |y 12