Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí: mezi filosofií, sociologií, pedagogikou a informační vědou
Monografie se systematicky zabývá kritickou reflexí Evropského rámce digitálních kompetencí pro občany, jehož pracovní překlad také obsahuje.
Saved in:
| Main Author | |
|---|---|
| Format | Book |
| Language | Czech |
| Published |
Brno :
Masarykova univerzita,
2019
|
| Edition | Vydání první |
| Subjects | |
| ISBN | 9788021093300 |
| Physical Description | 190 stran ; 25 cm |
| LEADER | 00000nam a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 93922 | ||
| 003 | CZ-ZlUTB | ||
| 005 | 20191119132841.0 | ||
| 007 | ta | ||
| 008 | 190709s2019 xr f 000 0 cze | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 37ČERNÝM |7 0 |8 BOOK |9 152197 |a UTBZL |b UTBZL |c 005 |d 2019-11-02 |l 0 |o 37/ČERNÝ,M. |p 420010180909 |r 2019-11-02 00:00:00 |v 350.00 |x N: nákup; |y 01 | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |4 0 |7 0 |8 OTHER |9 158769 |a UTBZL |b UTBZL |c 044 |d 2020-11-03 |l 0 |p E00116 |r 2020-11-03 00:00:00 |w 2020-11-03 |y 13 | ||
| 999 | |c 93922 |d 93922 | ||
| 020 | |a 9788021093300 |q (brožováno) | ||
| 040 | |a ABA001 |b cze |e rda | ||
| 041 | 0 | |a cze |b eng | |
| 072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
| 080 | |a 37.014.542 |2 MRF | ||
| 080 | |a 37.03:004 |2 MRF | ||
| 080 | |a 37.03:024.5 |2 MRF | ||
| 080 | |a 37.0-022.324 |2 MRF | ||
| 080 | |a (048.8) |2 MRF | ||
| 100 | 1 | |a Černý, Michal, |d 1987- |7 js20130129003 |4 aut | |
| 245 | 1 | 0 | |a Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí: mezi filosofií, sociologií, pedagogikou a informační vědou / |c Michal Černý |
| 250 | |a Vydání první | ||
| 264 | 1 | |a Brno : |b Masarykova univerzita, |c 2019 | |
| 300 | |a 190 stran ; |c 25 cm | ||
| 336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
| 337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
| 338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
| 504 | |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy | ||
| 520 | |a Monografie se systematicky zabývá kritickou reflexí Evropského rámce digitálních kompetencí pro občany, jehož pracovní překlad také obsahuje. |b Rámec zasazuje do širší fenomenologické myšlenkové tradice a následně postupně prochází všech 21 kompetencí, v nichž nachází zajímavá místa k úvahám a kritické reflexi skrze transdisciplinární pojetí. Kniha sleduje různé perspektivy - filosofické, pedagogické, sociologické i informačně vědní. Snaží se být na jedné straně dostatečně přístupná širšímu okruhu čtenářů, ale současně nechce opustit odborné interdisciplinární nahlédnutí celého tématu. Z textu je patrné, že stát se digitálně kompetentním občanem je úkolem pro každého jedince ve společnosti. Nakladatelská anotace. Kráceno. | ||
| 546 | |a Anglické resumé | ||
| 610 | 2 | 7 | |a DigComp (projekt) |7 ko20191042863 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a vzdělávací projekty |7 ph242428 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a ICT gramotnost |7 ph816330 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a informační gramotnost |7 ph222829 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a celoživotní vzdělávání |7 ph119091 |2 czenas |
| 650 | 0 | 9 | |a educational projects |2 eczenas |
| 650 | 0 | 9 | |a ICT literacy |2 eczenas |
| 650 | 0 | 9 | |a information literacy |2 eczenas |
| 650 | 0 | 9 | |a permanent education |2 eczenas |
| 655 | 7 | |a monografie |7 fd132842 |2 czenas | |
| 655 | 9 | |a monographs |2 eczenas | |
| 910 | |a ZLD002 | ||
| 942 | |2 udc | ||
| 992 | |a BK |b SK | ||