Consumer behaviour : a European perspective

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Solomon, Michael R., 1956- (Author), Askegaard, Søren, 1961- (Author), Hogg, Margaret K. (Author), Bamossy, Gary J., 1949- (Author)
Format: Book
Language: English
Published: Harlow ; London : New York : Boston : San Francisco : Toronto : Sydney : Dubai : Singapore : Hong Kong : Tokyo : Seoul : Taipei : New Delhi : Cape Town : São Paulo : Mexico City : Madrid : Amsterdam : Munich : Paris : Milan : Pearson, [2019]
Edition: Seventh Edition
Subjects:
ISBN: 978-1-292-24542-3
Physical Description: xxxiii, 612 stran : barevné ilustrace ; 27 cm

Cover

Table of contents

LEADER 03121cam a2200577 i 4500
001 93778
003 CZ ZlUTB
005 20191119132830.0
007 ta
008 190110t20192019xxka f p 001 0 eng d
999 |c 93778  |d 93778 
020 |a 978-1-292-24542-3  |q (brožováno) 
040 |a DLC  |b cze  |e rda  |c DLC  |d ZLD002 
043 |a e------ 
044 |a xxk  |a xxu  |a xxc  |a at  |a su  |a si  |a ch  |a ja  |a ko  |a ii  |a sa  |a bl  |a mx  |a sp  |a ne  |a gw  |a fr  |a it 
072 7 |a 366  |x Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele  |2 Konspekt  |9 18 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 366.1  |2 MRF 
080 |a 316.334.2:366.1  |2 MRF 
080 |a 316.3:17.023.5  |2 MRF 
080 |a (4)  |2 MRF 
080 |a (075)  |2 MRF 
100 1 |a Solomon, Michael R.,  |d 1956-  |7 mzk2006368085  |4 aut 
245 1 0 |a Consumer behaviour :  |b a European perspective /  |c Michael R. Solomon, Søren Askegaard, Margaret K. Hogg, Gary J. Bomossy 
246 3 |a Consumer behavior 
250 |a Seventh Edition 
264 1 |a Harlow ;  |a London :  |a New York :  |a Boston :  |a San Francisco :  |a Toronto :  |a Sydney :  |a Dubai :  |a Singapore :  |a Hong Kong :  |a Tokyo :  |a Seoul :  |a Taipei :  |a New Delhi :  |a Cape Town :  |a São Paulo :  |a Mexico City :  |a Madrid :  |a Amsterdam :  |a Munich :  |a Paris :  |a Milan :  |b Pearson,  |c [2019] 
264 4 |c ©2019 
300 |a xxxiii, 612 stran :  |b barevné ilustrace ;  |c 27 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Revised edition of Consumer behaviour, [2016] 
500 |a Terminologický slovník 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík 
505 0 |a Part A: consumers in the market-place -- Consumer behaviour and consumer society -- Shopping, buying and disposing -- Part B: how consumers see the world and themselves -- Perception and meaning -- The self -- Motivation, lifestyles and values -- Consumers as decision-makers -- Learning and memory -- Attitudes -- Decision-making -- European consumers and their social groups -- Groups and social media -- European families: types, structures, decision-making and age cohorts -- Income and social class -- Part E: culture and european consumers -- Culture and consumer behaviour -- Cultural change processes -- Glossary -- Indexes. 
650 0 7 |a spotřebitelské chování  |7 ph125966  |z Evropa  |2 czenas 
650 0 7 |a sociologie spotřeby  |7 ph135283  |z Evropa  |2 czenas 
650 0 7 |a konzumní společnost  |7 ph121836  |z Evropa  |2 czenas 
650 0 9 |a consumer behavior  |z Europe  |2 eczenas 
650 0 9 |a sociology of consumption  |z Europe  |2 eczenas 
650 0 9 |a consumer society  |z Europe  |2 eczenas 
655 7 |a učebnice  |7 fd133770  |2 czenas 
655 9 |a textbooks  |2 eczenas 
700 1 |a Askegaard, Søren,  |d 1961-  |7 utb20191052001  |4 aut 
700 1 |a Hogg, Margaret K.  |7 utb20191052032  |4 aut 
700 1 |a Bamossy, Gary J.,  |d 1949-  |7 utb20191052198  |4 aut 
910 |a ZLD002 
942 |2 udc 
992 |a BK  |b SK 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 366SOLOMONMR  |7 0  |8 BOOK  |9 151952  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2019-10-09  |o 366/SOLOMON,M.R.  |p 420010180025  |r 2019-10-09  |v 1170.00  |x N: nákup;  |y 01